Întrebări Frecvente

Produsele noastre se pot comanda de pe site sau telefonic, apelând la numărul 0745.761.686. Dacă aveți nevoie de ajutor cu plasarea comenzii, ne puteți scrie un mesaj pe rețelele noastre de socializare, Facebook și Instagram, sau ne puteți lăsa un e-mail la adresa [email protected]

Nu, comanda se înregistrază și fără să aveți un cont activ pe site-ul nostru. Totuși, vă recomandăm să vă faceți un cont la prima comanda pentru a avea în vedere istoricul comenzilor dumneavoastră și a avea în evidență statusul comenzii.

Odată plasată comanda, veți primi un mail generat automat prin care se confirmă plasarea acesteia. După ce coletul dumneavoastră este pregătit, veți primi un sms cu statusul comenzii.

În acest caz, vă rugăm să contactații serviciul relații cu clienții la numărul de telefon 0745761686. Colegii noștri vor face modificarile necesare. În acest caz, vă rugăm să ne contactați cât de repede posibil. Odată ce coletul este amabalt sau expediat, nu se mai pot efectua modificări. 

În cazul în care nu mai doriți comanda și vreți să o anulați, vă rugăm contactați serviciul relații cu clienții la nr. 0745761686.

Se acceptă plata prin sistem ramburs sau plata prin card bancar.  

Dacă ați primit un cupon de reducere, acesta se aplică înainte de a finaliza comanda, în rubrica specială „CUPON”. Se introduce codul în câmpul special destinat, iar ulterior se acționează butonul „aplică cupon”.

Costul de livrare este de 13,99 lei. Transportul este gratuit la comenzile de peste 199 de lei.

Produsele se livrează în termen de 24-48 de ore de la plasarea comenzii. În perioadele promoționale sau în preajma sărbătorilor, acest timp poate crește până la 72 de ore. Se iau în considerare doar zilele lucrătoare, nu se livrează în weekend sau în zilele libere decretate.

Coletul dumneavoastră este livrat prin intermediul firmei de curierat GLS România.

În momentul în care comanda pleacă din depozitul nostru, veți primi un SMS în care se va regăsi AWB-ul. Cu ajutorul acestuia puteți urmări statusul coletul pe site-ul firmei de curierat.

Da, expediem în 20 de tări europene. Mai jos găsești tabelul cu prețurile, în funcție de zonă și greutatea coletului.

Produsele se pot returna în termen de 14 zile din momentul în care ați primit coletul. Dacă decideți că nu mai doriți produsele, contactați serviciul de relații cu clienții la nr. 0745.761.686 sau ne solicitați în scris, printr-un e-mail sau mesaj pe rețelele de socializare, intenția dumneavoastră de a returna produsulele. Colegii noștri vor emite în cel mai scurt timp un ordin de ridicare, iar firma de curierat va prelua coletul de la domiciliul dumneavoastră. Coletul trebuie ambalat corespunzător, astfel încât produsele să ajungă în stare bună la depozitul nostru.

IMPORTANT:

  • Se acceptă ca retur doar produsele sigilate, nefolosite
  • Ne rezervăm deptul de a refuza produsul la primire în cazul în care constatăm că acesta a fost folosit
  • Taxa de transport a returului va fi suportată de către client

Contravaloare produsul va fi returnată prin ordin de plată în maximum 14 zile din momentul în care returul a ajuns la depozitul nostru.

În aceste situații, vă rugăm să ne contactați cât de repede la nr de telefon 0745.761.686 sau pe adresa de e-mail [email protected]. Faceți câteva fotografii coletului dumneavoastră, iar colegii noștri vă vor explica procedura în continuare.

Dacă ai primit un alt produs față de cel comandat, veți sesiza acest lucru colegiilor noștri printr-un e-mail sau printr-un apel telefonic. Odată ce se va confirma greșeala, vom efectua un ordin de ridicare, iar produsul va fi înlocuit cu cel comandat inițial.

Vă rugăm să semnalați această problemă prin apel telefonic sau printr-un e-mail la adresa [email protected]. Odată confirmat că produsele lipsesc din colet, vom expedia în regim de urgență produsele lipsă.

Nu ai regăsit raspunsul la întrebarea pe care o cauți? Suntem aici ca să te ajutăm.